Компанія «Серв’є Україна» керується принципами доброчесності в діловій активності компанії, тому у своїй діяльності дотримується чинного українського та європейського законодавства, а також основних галузевих кодексів і стандартів. Дотримання правил комплаєнсу сприяє стабільності діяльності компанії, розвиває довіру зацікавлених сторін, а також поширенню культури доброчесності у всьому світі.

«Серв’є Україна» також є членом Асоціації виробників інноваційних ліків (АПРАД) з липня 2014 року. Ця асоціація регламентує діяльність фармацевтичних компаній у рамках Етичного кодексу. Відповідно до кодексу Європейської федерації фармацевтичної промисловості і асоціацій (EFPIA) та Кодексу АПРАД, ТОВ «Серв’є Україна», починаючи з 30 червня 2016 року, щорічно розкриває інформацію щодо здійснення платежів та передачі цінностей фармацевтичними компаніями на користь професіоналів та закладів охорони здоров’я.

З травня 2020 року «Серв’є» в Україні приєдналася до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу (UNIC), метою створення якої є просування ідеї етичного та відповідального ведення бізнесу.

Чесність, відкритість і повага в роботі та спілкуванні з лікарями – це правило №1 для нас, якого ми неухильно дотримуємось.