Нова амбітна мета до 2030 року – прискорення трансформації

Візуальний стиль як відображення успішної трансформації Групи, її далекосяжних цілей та процесу оновлення

Сюрен (Франція), 6 жовтня 2022 року – Група «Серв’є» сьогодні розкриває свої амбітні цілі до 2030 року, а також представляє новий візуальний стиль, який відображає процес трансформації, що триває та приносить значні результати. Група має намір прискорити динамізм трансформації задля забезпечення своєї незалежності на довгий період та створення додаткової цінності для всіх зацікавлених сторін. Компанія «Серв’є» підтверджує свої зобов’язання щодо надання соціально значущої підтримки пацієнтам та сприяння сталому розвитку в світі.

Трансформація, яка приносить результати

У 2015 році «Серв’є» взяла на себе зобов’язання здійснити трансформацію, направлену на підвищення ефективності та забезпечення сталого функціонування її унікальної моделі управління на благо пацієнтів. Оскільки компанією управляє фонд, це також дозволяє Групі мати довгострокове бачення, що ідеально підходить для її діяльності, беручи до уваги довгострокові проєкти, характерні для фармацевтичного сектора.

За останні роки «Серв’є» зміцнила своє лідерство у такій сфері, як серцево-судинні захворювання, які є однією з основних причин смертності в усьому світі1 – «Серв’є» є третьою за величиною фармацевтичною групою в світі в сфері кардіології та гіпертонії.2 На основі визнаних наукових технологій Група розробила широкий спектр препаратів, які присутні в 150 країнах. Компанія «Серв’є» постійно інвестує в інновації, в тому числі в комбінації лікарських засобів у одній таблетці (SPC): одна така таблетка містить кілька лікарських засобів, що покращує дотримання пацієнтом лікування, а це у свою чергу сприяє зменшенню витрат системи охорони здоров’я. «Серв’є» також є визнаним світовим лідером у сфері терапії венозних захворювань завдяки лікарському засобу daflon® (детралекс®), що є важливим для зростання Групи.

«Серв’є» зробила важливий крок у сфері онкології, яка стала новим стратегічним напрямком зростання компанії. Група виділяє на цей напрямок понад 50% свого бюджету досліджень та розробок, прагнучі стати відомим, цілеспрямованим та інноваційним гравцем у сфері розробки терапевтичних рішень для лікування важковиліковних видів раку. «Серв’є» впроваджує свої програми досліджень та розробок в двох сферах: імуноонкології та таргетній терапії. За останні чотири роки Група значно зміцнила свої позиції в онкології завдяки інвестиціям на суму понад 6 мільярдів євро, включаючи два придбання, які дозволили компанії вийти на такі нові стратегічні ринки, як США та Японія. На сьогоднішній день результатом значних інвестицій в онкологію став великий портфель, що складається з 39 проєктів, що знаходяться на етапі досліджень та розробок, та семи препаратів, доступних для пацієнтів.

Група також консолідувала свою діяльність з виробництва генеричних лікарських засобів завдяки національним лідерам із сильними брендами, такими як Biogaran у Франції, Egis у Східній Європі, Pharlab у Бразилії та Swipha у Нігерії. Ця діяльність відкриває доступ до якісної медичної допомоги для ще більшої кількості людей та сприяє зниженню витрат на охорону здоров’я.

Трансформація вплинула на всю діяльність Групи, включаючи сферу досліджень та розробок, завдяки плану трансформації, побудованому на таких трьох наріжних каменях, що сприяють прогресу і підвищенню терапевтичної ефективності: підхід, орієнтований на пацієнта, ефективна організація з потужним співробітництвом та переорієнтація на чотири терапевтичні сфери (онкологія, кардіометаболізм, неврологія та імунозапальні захворювання). Прагнучи проводити відкриті, динамічні та продуктивні дослідження на благо пацієнтів, відкриття Інституту досліджень і розробок «Серв’є» в Парижі-Сакле у 2023 році стане важливим кроком у процесі трансформації діяльності з досліджень та розробки. В результаті проведених інвестицій у понад 370 мільйонів євро, Інститут розмістився в центрі кластера міжнародних наукових та технологічних інновацій. Майбутній Інститут стане центром глобальної організації Групи з досліджень та розробок та працюватиме на міжфункціональній основі з іншими центрами «Серв’є» з досліджень та розробок у Данії (Балеруп), Сполучених Штатах (Бостон) та Угорщині (Будапешт). Він вміщуватиме 1500 співробітників і включатиме інкубатор, в якому розмістяться приблизно 15 стартапів.

Група також прискорила свою цифрову трансформацію для створення цінності для пацієнтів і інших зацікавлених сторін у сфері охорони здоров’я, що дозволить реалізувати потенціал команд за допомогою нових гнучких і ефективних методів роботи, а також трансформації інфраструктури.

Спираючись на міцний фундамент, Група тепер може підтвердити свій напрямок на період до 2025 року — доходи на рівні 6 мільярдів євро, включаючи 1 мільярд євро в сфері онкології, та показник EBITDA Групи на рівні 1,3 мільярда євро, а також такий амбітний стратегічний крок, як впровадження другого стратегічного плану трансформації до 2030р.

Олів’є Лоро, президент компанії «Серв’є»: «Я хочу подякувати всім співробітникам Групи, які сприяють успіху суттєвої трансформації компанії, визнаної в усьому світі спеціалістами охорони здоров’я, асоціаціями пацієнтів і нашими партнерами. Шлях, який ми пройшли, дозволив нам оцінити нашу унікальність: «Серв’є» — це група, якою управляє фонд, і її кінцевим бенефіціаром є і завжди буде пацієнт. Така незалежність дозволяє нам здійснювати довгострокові інвестиції в розробку інноваційних терапевтичних рішень для задоволення медичних потреб пацієнтів, які на сьогоднішній день залишаються незадоволеними».

Бачення та амбітні цілі до 2030 року для прискорення трансформації Групи

На основі наших цілей, які було визначено на період до 2025 року, що стане для нас важливим етапом, ми сформулювали далекосяжні цілі до 2030р., пов’язані з прискоренням нашої трансформації. Таким чином, Група має намір досягти обороту на рівні 8 мільярдів євро в 2030 році з показником EBITDA понад 30% за допомогою стратегії, яка базується на таких трьох наріжних каменях:

1 – Бути Групою середнього розміру, інноваційним гравцем, сконцентрованим на таких сферах, як онкологія, неврологія та імунозапальні захворювання.

Завдяки значним інвестиціям у дослідження та розробки Група має потужний інноваційний потенціал і значущий портфель проєктів, сконцентрованих на терапевтичних сферах, де спостерігається високий рівень незадоволених медичних потреб. Таким чином, «Серв’є» має намір запускати нову молекулу або нове показання кожного року в сфері онкології та здійснити важливий лонч у сфері неврології/імунозапальних захворювань до 2030 року. Група «Серв’є» визначила своєю метою досягнення доходу в сфері онкології на рівні не менше 3 мільярдів євро в 2030 році.

2 – Прискорити лідерство Групи в сферах кардіометаболізму та захворювання вен.

Компанія «Серв’є» також займається розробкою інноваційних комбінованих таблеток, а також інноваційних цифрових послуг, направлених на покращення діагностики, додаткове вивчення хронічних захворювань та дотримання режиму лікування. Група розвиває партнерські відносини з асоціаціями пацієнтів, щоб запропонувати послуги, які зможуть найкращим чином задовольнити потреби пацієнтів та їхніх родин. Група «Серв’є» визначила своєю метою досягнення доходу не менше 3 мільярдів євро у 2030 в цій сфері, на основі своїх експертних знань, потужного потенціалу додаткових інновацій і широкої міжнародної присутності.

3 – Продовжувати прибуткове зростання генеричного бізнесу.

Покладаючись на національних лідерів, Група прагне завдяки своєму бізнесу з виробництва генеричних лікарських засобів полегшити доступ до якісних медичних послуг для широкого кола пацієнтів. Цей напрямок дозволяє використовувати ринкові можливості, пов’язані з втратою ексклюзивності для патентів і розробкою біосимілярів, із запланованим доходом до 1,8 мільярда євро до 2030 року.

Три стратегічні важелі допоможуть Групі досягти своєї мети:

1 – Оптимізована промислова мережа

Щоб підтримувати своє зростання і розвиток, «Серв’є» буде використовувати свою промислову модель, побудовану на основі ефективної та стабільної мережі спеціалізованих виробничих майданчиків, що відповідає еволюції портфеля лікарських засобів. Ця модель також буде використовувати цифрові технології (штучний інтелект і великі масиви даних), необхідні для забезпечення точного відстеження промислової діяльності та планування управління виробництвом від початку до кінця (наскрізний ланцюг поставок).

2 – Гнучка та ефективна організація

Гнучка та ефективна організація, що дозволяє досягати стратегічних цілей, є ключовим важелем ефективності. Ось чому «Серв’є» посилить прийняття рішень і співпрацю на міжфункціональному рівні, це дозволить кожному співробітнику Групи економити час і концентруватися на завданнях з високою цінністю. Крім того, завдяки цифровим технологіям зможуть виграти всі напрямки діяльності Групи та підвищиться її ефективність, показники та можливості впровадження терапевтичних інновацій.

3 – Команда співробітників, що беруть на себе зобов’язання перед майбутніми поколіннями

З моменту свого створення «Серв’є» вважає співробітників основою своєї діяльності, визнаючи їх основною перевагою Групи. Щоб «Серв’є» до 2030р. стала ще успішнішою, працюючи на благо пацієнтів, Група створює середовище, що заохочує залучення та утримання талантів.

Окрім чітких зобов’язань щодо зменшення викидів вуглецю, підтримки різноманітності та інклюзивності та допомоги громадам, зокрема через Mécénat Servier, Група планує вкладати кошти кожні три роки у флагманський проєкт КСВ.

Новий візуальний стиль символізує трансформацію Групи

У результаті проведеної трансформації, яка дозволила отримати позитивні результати всіма сторонами Групи, компанія «Серв’є» змінила свій візуальний стиль, затвердивши платформу бренду, яка відображає оновлення Групи.

Ця нова ідентичність відображає ті риси, які надихають та представляють унікальність «Серв’є»: незалежна група, якою управляє фонд, що прагне терапевтичного прогресу задля задоволення потреб пацієнтів. Це відображення успішної трансформації Групи «Серв’є», її далекосяжних цілей та оновлення. Це також відображає унікальність Групи, яка працює на благо людей та повністю інтегрує КСВ у свою стратегію.

Слоган «Moved by you» і зірка символізують близькість Групи до всіх зацікавлених сторін (пацієнтів, партнерів і співробітників). Посмішка, представлена вигином літери «R» символізує надію для пацієнтів. Це також символ пристрасті, емпатії, досвіду та інновацій – все це характеризує «Серв’є». Ця нова платформа бренду покликана об’єднати всіх співробітників навколо спільної ідентичності, яка є джерелом щоденного натхнення. Вона також зміцнить бренд Групи як роботодавця: її призначення та незалежність, гарантована її статусом фундації, – всі ці риси відповідають запитам молодого покоління при пошуку змісту у діяльності.

Олів’є Лоро, президент «Серв’є» додав: «Наша Група заснована на покликанні, яке надихає нас, і сильних цінностях, які рухають нами. Розпочата трансформація та наші амбітні цілі представляють нову главу в нашій історії. Як ніколи раніше, визначивши цілі Серв’є до 2030 р., ми зосереджені на інноваціях і позитивному соціальному впливі завдяки підвищенню прибутковості та сміливому вибору».


Прес-контакт

Соня Маркес: presse@servier.com I Тел. +33 (0)1 55 72 40 21

Про «Серв’є»

Компанія «Серв’є», заснована з метою задовольняти потреби охорони здоров’я, є глобальною групою, якою управляє Фонд, що прагне створювати соціально значущі рішення як для пацієнтів, так і для сталого розвитку світу. Завдяки своїй унікальній моделі управління вона може повністю реалізувати своє покликання на довготермінову перспективу: бути відданою терапевтичному прогресу задля задоволення потреб пацієнтів. 21 800 співробітників Групи віддані цьому спільному покликанню, яке є джерелом щоденного натхнення.

Будучи світовим лідером у сфері кардіології, «Серв’є» також прагне стати відомим, цілеспрямованим та інноваційним гравцем у онкології, чия діяльність направлена на лікування важковиліковних видів раку. Саме тому Група виділяє понад 50% свого бюджету досліджень та розробок на створення цільових інноваційних методів лікування в онкології.

Терапія в сфері неврології та імунозапальних захворювань є рушійною силою майбутнього зростання. У цих сферах «Серв’є» зосереджується на обмеженій кількості захворювань, що дозволяє, зважаючи на точний профіль пацієнтів, запропонувати ефективну таргетну терапію за допомогою точної медицини.

Для сприяння доступу до якісної медичної допомоги для широкого кола пацієнтів за нижчою ціною Група «Серв’є» також пропонує низку якісних генеричних лікарських засобів у більшості терапевтичних напрямках, покладаючись на сильні бренди у Франції, Східній Європі, Бразилії та Нігерії.

У всіх цих сферах Група враховує думку пацієнтів на кожному етапі життєвого циклу лікарського засобу.

Компанія «Серв’є» зі штаб-квартирою у Франції має широку географічну присутність у понад 150 країнах з доходом 4,7 млрд євро у 2021 році.

Більше інформації на новому сайті Групи: servier.com 

Стежте за нами в соціальних мережах: LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram