
Вперше «Серв’є» увійшла до десятки лідерів у глобальному рейтингу репутації фармацевтичних компаній за версією PatientView — згідно з оцінками пацієнтських організацій. Це чергове підвищення наших позицій у рейтингу, що підтверджує постійне зростання довіри до нас та визнання нашої відданості пацієнтам і тим, хто їх представляє.
Вагоме зростання у загальному рейтингу:
«Серв’є» було визнано однією з десяти провідних компаній у рейтингу PatientView, який оцінює репутацію фармацевтичних компаній у різних терапевтичних сферах. Вперше «Серв’є» посіла 8-ме місце за оцінками пацієнтських організацій, з якими працює компанія, піднявшись одразу на три позиції у рейтингу.
Серед пацієнтських організацій, які добре знайомі з діяльністю Групи, «Серв’є» посіла 9-те місце, піднявшись на десять позицій порівняно з минулим роком.
Це робить «Серв’є» однією з компаній з найшвидшим зростанням у відповідній категорії!
«Цей результат — свідчення сили нашої спільної роботи та професійної взаємодії. Він також підкреслює наше незмінне прагнення ставити пацієнтів у центр усього, що ми робимо, у серце нашої місії»,
— Арно Лалуетт, виконавчий віцепрезидент з глобальних медичних питань та роботи з пацієнтами, компанія «Серв’є».«Окрім рейтингу, який є лише одним із показників, опитування демонструє, що наша загальнокорпоративна стратегія залучення пацієнтів справді дає позитивні результати. Ми вдячні пацієнтським організаціям за високу оцінку нашої роботи»,
— Ніколя Гарньє, директор по роботі з пацієнтами
8-ме місце / 45
серед пацієнтських
організацій, які працюють
із «Серв’є»
9-те місце / 46
серед пацієнтських організацій,
які знайомі з діяльністю
«Серв’є»
«Найдинамічніше зростання»
(серед компаній, які найшвидше піднімаються у вищих позиціях рейтингу)
Джерело: PatientView, Corporate Reputation of Pharma 2024/25 — Global Edition: The Patient Perspective